למה צריך פגישת ייעוץ עם מעצבת פנים?

פגישת ייעוץ לעיצוב הבית, נועדה לעשות לכם סדר בכל מה שנוגע לשיפוץ הבית שלכם. הפגישה ממוקדת ועניינית, ובה תוכלו לקבל תשובות ומענה לנושאים רבים הקשורים לשיפוץ הבית. בפגישה נגדיר את הצרכים שלכם, התקציב, הרעיונות והביצוע. פגישה אחת שיכולה לעשות לכם סדר בראש. 

  • קיבלתם הצעת מחיר מקבלן ואתם לא לגמרי מבינים את הסעיפים והייתם שמחים לקבל הסבר מקצועי ולוודא שלא יהיו הפתעות בהמשך הדרך?
  • האם רכשתם דירה מקבלן על הנייר וחושבים לבצע שינויים, אך לא יודעים במה הדבר כרוך?
  • אם קמתם בבוקר והחלטתם שבא לכם לעצב את הבית…להכניס אנרגיה חדשה, מאיפה מתחילים?
  • אם אתם גרים בבית שכבר לא מותאם עבורכם, ורוצים להתאים את התכנון לצרכים שלכם, ולא יודעים איך להתחיל?
  • האם אתם מתכננים לשפץ את הבית ולא יודעים איך להתחיל?
  • האם אתם יודעים להעריך את עלות השיפוץ?
  • האם אתם מכירים בעלי מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליהם שיבצעו את העבודה כראוי?
  • כבר באמצע התהליך ומוצפים בשאלות ואין לכם מושג כיצד נכון וכדאי לפעול?
  • האם חשבתם לשפץ את המקלחת ולא יודעים במה זה כרוך וכמה זה עולה?

כאן הזמן לשאול מי בעצם מלווה אתכם בנקודה זמן קריטית זו לחייכם ?!

מיותר לציין שרכישה ושיפוץ של נכס הוא לא עסק פשוט. בתהליך מורכב זה תידרשו לקבל החלטות רבות מול כל גורמי מקצוע שונים. ברכישת דירת קבלן לדוגמא, תידרשו לעמוד מול היזם, קבלן, מתאם שינויים, פיקוח, ואף בעלי מקצוע חיצוניים כמו נגר, אנשי מיזוג אוויר ועוד. על מנת להגיע לרגע בו אתם עוברים אל הנכס, צפויה עוד דרך ארוכה. שלבי תכנון וביצוע אותם תצטרכו לקדם על מנת להבטיח את האינטרסים שלכם ותמיד עדיף ממקום של עמדת כוח, ולפעמים, כל מה שצריך, זו מעצבת פנים עם המון ניסיון שתוכל לייעץ לכם  לתכנן את השיפוץ בצורה מקצועית ונכונה תוך כדי עמידה בתקציב.

אז במה אוכל לייעץ לכם?

בדרך לבית חלומותינו עולות שאלות ודילמות. כדאי לקבל יעוץ ומענה מקצועי בכדי לקבל את ההחלטות הנכונות.

עוברים לדירה חדשה?

בשעה טובה קניתם בית או דירה, ואתם עומדים לפני שיפוץ הדורשים משאבים רבים של זמן וכסף, אם מדובר בהזמנת בעלי מקצוע שונים ואם ברכישת תכולה שלמה לבית, בשלב זה אוכל לעזור לכם להתמודד בהצלחה עם ארגון פרקטי ואסטטי לפני כניסתכם לתהליך הארוך והמלחיץ הזה.

רכשתם דירה מקבלן?

אם קניתם דירה מקבלן, בקרוב מאוד תקבלו זימון לפגישה עם מחלקת שינויי דיירים, שם תתבקשו להעלות שדרוגים ושינויים שבהם אתם מעוניינים לבצע על מנת להתאים את תכנון הדירה עבורכם. בשלב זה אוכל  לעזור לכם להבין את התהליך והמשמעויות הכלכליות בכל החלטה שתיקחו.

ייעוץ לפני רכישה

רכישת נכס יש לבצע באופן מושכל ונכון, כשמדובר על דירה לצורכי מגורים / השקעה, לכן, בשלב זה כדאי לבחון האם הנכס עונה על הצרכים שלכם, אילו שינויים ניתן לבצע בנכס, וכמה זה יעלה. בפגישה אוכל לעזור לכם להחליט האם הנכס מתאים עבורכם ולתקציבכם ומה הפוטנציאל שניתן להוציא ממנו.

אז כמה זה יעלה לנו?

אם החלטתם לשפץ ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך זה ייגמר? היערכות לשיפוץ היא עניין מורכב שגוזל לא מעט זמן ואנרגיה ובעיקר כסף. בפגישת ייעוץ, לאחר הבנת הצרכים שלכם והתקציב, אוכל לכוון אתכם מבחינה תכנונית ועיצובית, איך למקסם את השינויים בתקציב שהגדרתם, על ידי בירור עליות קבלן, ריהוט, וילונות, אקססוריז וכו', ע"י הכנת טבלת אקסל מסודרת עם כל הרכישות העתידיות לשיפוץ.

בחירת בעלי מקצוע ותזמון עבודתם

תהליך של שיפוץ דירה / בית הינו תהליך ארוך שתלויים בהרבה בעלי מקצוע שונים. חייבים להבין לעומק מה תפקידו של כל אחד מבעלי המקצוע וכיצד לנהל אותם במהלך השיפוץ. בפגישת ייעוץ אוכל לתת לכם דגשים חשובים שיש לבדוק לפני בחירת כל בעלי המקצוע, מתי כדאי להתחיל את השיפוץ ולהגדיר זמן לסיום כל עבודות בעלי מקצוע עד לקבלת הדירה למגורים.

פגישת ייעוץ לעיצוב הבית

עבור אלו שרוצים לעצב בעצמם, אך לא יודעים מאיפה להתחיל או כיצד לגבש קונספט עיצובית בחלל. בפגישה ייעוץ אצלכם בבית אוכל לעזור לכם לממש את הפוטנציאל העיצובי של הבית.  בסיום הפגישה, תקבלו מענה לכל השאלות כגון: סגנון העיצובי, העמדת הריהוט בחלל, הערכת תקציב ועלויות, המלצה על  ספקים או כל דבר אחר שיידרש על מנת שתוכלו לצאת לדרך.

אז איפה נפגשים וכמה זה עולה?

פגישת ייעוץ אצלכם בסלון

היתרון בפגישה בביתכם או בנכס החדש שרכשתם, הוא שניתן לבחון בפגישה את השטח ולהתרשם מכל היתרונות, החסרונות והמוגבלויות התכנוניות במבנה. בפגישה אמליץ לכם כיצד לחלק ולנצל נכון את חלל הבית, כיצד למקם את הריהוט, ונסיים בטיפים עיצוביים לגבי צבע הקירות, שילוב טפט, תוספות גבס ואף בנוגע לרהיטים ואבזור הבית.

משך הפגישה: שעתיים, בה תקבלו את כל הטיפים בעלות של: 1500 ש"ח + מע"מ.

פגישה ייעוץ שעתי אונליין

פגישת ייעוץ אונליין (אפשר גם בווצאפ / בפייסטיים), שמעניקה ערך מוסף לעיצוב הבית מבלי להתחייב. בפגישת ייעוץ תוכלו לקבל ממני מענה מקצועי ואישי לגבי חומרים, ספקים, המלצות לבעלי מקצוע, הערכת תקציב, רעיונות יצירתיים, או כל מה שתרצו לדעת על מנת לתת לכם השראה וכלים שימושיים ולהפיק את המרב מהחלל שלכם.

משך הפגישה: שעה, בה תקבלו את כל הטיפים בעלות של: 600 ש"ח + מע"מ.

שמי ענבל חן,

לאורך כל שנותיי בתחום האדריכלות ועיצוב פנים (עוד רגע ״חוגגת 20 שנה״), אני מוצאת כי בניגוד להבנה של רוב האנשים בחשיבותו של עורך דין בליווי בשלב החתימה על חוזה רכישת הנכס, מעמדו של מעצב הפנים כיועץ ואף מלווה בתהליך התכנון ושלבי הביצוע נתפס כפריבילגיה. אך על פי עדויות של לקוחות שלי, אני יכולה להצביע על התחזקות ההבנה בחשיבות בנוכחות ובמעורבות של אדריכלית ומעצבת הפנים לאורך התהליך ובוודאי בצמתים מרכזיים. בדרך זו, ניתן להבטיח ביצוע בחירות נכונות, תכנוניות וביצועיות וכן שליטה בביטחון בתהליכים השונים. מגמת התחזקות ההבנה כי התוצאה הסופית תלויה במידת האסרטיביות והמעורבות שלכם בתהליך מול כל הגורמים הרלוונטיים, עולה שכן מעורבות כבר בשלבים מוקדמים יכולה להביא בין היתר גם לחיסכון בכסף ולמינימום טעויות.

אני מתכננת ומעצבת בתים מלאי אור בקו נקי שלאנשים כיף לחיות בהם. אני מאמינה שהבית הזה הוא שלכם ולכם צריך להיות נוח, נעים וכיף לחיות בו. אני מביאה את היידע המקצועי שלי, הניסיון שלי והכישרון שלי לשירותכם. אני מאמינה שמקום שמתוכנן נכון משפר את איכות החיים שלנו.