אולם תצוגה

חלל מזמין באווירה בוטיקית

עיצוב אולם לתצוגה ארונות אמבטיה

חברת "סבח ארונות אמבטיה" המתמחה בייצור ושיווק של כלים סניטריים וארונות אמבטיה, העתיקה את מקומה למבנה חדש, באזור התעשייה במודיעין הכולל: משרדים, מחסן לוגיסטי ואולם תצוגה בשטח של 300 מ"ר.

הקונספט לעיצובו של אולם התצוגה היה, ליצור חלל מונוכרומטי בשחור, לבן ואפור המשמש רקע ותמיכה עיצובית למוצרים עצמם. הדגשת המוצרים באולם התצוגה זכו להתייחסות ע"י שימוש בקווים נקיים, ישרים וסימטריים בתקרה ובחלוקה הפנימית של החלל וכן ע"י תאורה נכונה להדגשת העדינות והאסתטיקה של המוצרים. החלל מעוצב באופן מינימליסטי, כזה היוצר דרמטיות ועם זאת אווירה נעימה ורכה. הצבע השחור מהווה רקע נטרלי, נועד לתת במה למוצרים הסניטרים המוצגים. בכך, מעצים ונותן להם את הנוכחות בחלל. עיצוב הספרייה כיצירת אומנות בעלת מראה קליל, המשתלבת בחלל ומאפשרת הכנסה של החוץ אל הפנים ואינה מהווה חייץ.

זאת ע"י שימוש באלמנטים מינימליסטיים של ברזל ועץ. הכיורים ממוקמים על גבי במות תצוגה משתנות, כך שכל מוצג והבמה המיועדת לו. הרצפה נבנתה מבטון מוחלק שהעניק מראה אחיד לחלל והדגיש את האלמנים האחרים, שימוש בחומר זה הינו פרקטי לתחזוקת חלל התצוגה. התקרה האקוסטית נבנתה בצורה שאינה אחידה על מנת לסייע להגדיר את החללים השונים. על ידי שימוש בפריטים משלימים המשתנים בהתאם לחלל, כדוגמת: צמחייה, גופי תאורה, פריטי אומנות מייצרים חלל מזמין, מקבל פנים וביתי באווירה "בוטיקית".