דירת קבלן ברמת גן

הרבה מעל הסטנדרט

דירת קבלן מיני פנטהאוז בשטח 106 מ"ר ברמת גן

הקו המנחה בתכנון הדירה היה לתת תחושה של מרווח, בעיקר באזור הציבורי. בניגוד לדירות מרווחות שם יכולת התמרון גדול, בדירת 4 חדרים ממוצעת, חייבים לדעת למקסם את החלל, כך שכל סנטימטר חשוב! וכך היה, בקונספט עדין ביותר ייצרנו בחלל הלא גדול הזה, דירה מעוצבת הכוללת 3 חדרי שינה, חדר עבודה, מטבח פינת אוכל וסלון מרווחים.

בני הזוג חובבי בישול ואירוח והיה ברור שהמטבח זה המרכז של הבית והכל מתנהל סביבו ולכן המטבח מוקם מול הכניסה לדירה והופנה למרכזו באופן המאפשר לחוות את המרחב הציבורי כולו – הסלון, פינת האוכל והמרפסת. המטבח עוצב בסגנון מינימליסטי ונקי עם ארונות בגימור צבע שחור בשילוב פורניר אלון. הסלון מוקם מול המטבח לכן היה דרוש פתרון יצירתי עבור תכנון עמדת הטלוויזיה, המענה היה ע"י אי המשלב בתוכו את הטלוויזיה מצדו של הסלון ומצדו של המטבח משטח עבודה עם מקומות אחסון נוספים.

בסמוך לדלת הכניסה נמצאת פינת ספרייה המשלבת את מקרר היין ואחסון נוסף. מול הספרייה מוקם שולחן אוכל עגול בקוטר 140 ס"מ, הנפתח לאירוח עד 12 סועדים. המסדרון המוביל לאגף הפרטי ארוך במיוחד, ובכדי לשבור את הרצף שלו יצרתנו ספריה דו כיוונית עם חלוקה גאומטרית היוצרת תחושה של אווריריות ועניין מצד המסדרון והסלון. ניצלנו את המסדרון עבור ארון למכונת כביסה, מייבש שואב אבק ואחסון נוסף.