דירת גן דופלקס תל מונד

דירה אסתטית ופונקציונאלית

דירה מקבלן, שנרכשה על הנייר הותאמה לצרכי הלקוחות על ידי שדרוגים ושינויים שנעשו בשתי הקומות על מנת למקסם את השימוש בשטח הדירה, וליצירת מגוון רחב של פתרונות אחסון ופתרונות אחרים שמעניקים איזון והרמוניה בחלל הבית, בתהליך תכנון הפנים הושקע דגש נרחב בשדרוגים ושינויים על מנת להתאים את המקום לצרכי הלקוחות בצורה מיטבית. אחד השינויים המרכזיים בתכנון החדש בקומת הכניסה, היה הרחבת המטבח על חשבון שטח מבואת הכניסה שלא היה מנוצל, הוספנו עוד שטחי אחסון מתחת למדרגות ובקיר ממול, הוספנו אי עם משטח כיריים ומקומות ישיבה לארבעה כיסאות, התאמנו את רוחב שולחן האוכל לאי הישיבה. בנוסף, תכננו שידת טלוויזיה ארוכה שמותאמת למידות הקיר הארוך בסלון.

בקומה העליונה של התכנון החדש, ערכנו שינויים מרכזיים שמטרתם ליצור פרטיות לחדר השינה של ההורים וליצירת מקלחת מרווחת. הוספנו חדר קטן המספק פתרון נוסף לאחסון פריטים שונים ומסייע במתן סדר וארגון לחלל. במטרה לשפר את השימושיות ולמקסם את המרחב, העברנו את המקלחת הכללית קרוב יותר לחדרי הילדים. הוספנו פינת משפחה קטנה ואינטימית.

בזכות התכנון הזה, הצלחנו למקסם את השימוש בשטח הדירה וליצור מגוון רחב של פתרונות אחסון ופתרונות שמעניקים איזון והרמוניה בכל הבית.