מרפאה לרפואה אסתטית

עיצוב פנים לקליניקה לרפואה אסתטית - רכה וחמימה

הלקוחה, שבמשך שנים הגיעו כל המטופלים לחדר שיעדה בדירתה, חלמה במשך שנים על  קליניקה מחוץ לבית, שתייצג את מהותה ואופי עבודתה. וגם על מנת לשמור על פרטיות של בני משפחתה ועל פרטיותם של המטופלים. העבודה העיקרית במרפאה, היא עיצוב ופיסול של פני הלקוחות, ולכן היה חשוב ללקוחה שהקליניקה תשדר אסתטיקה במיטבה עם  תחושה של רוגע, חמימות ושלווה ובכך תפחית את החשש של הלקוחות שחוששים מתהליכים הטיפוליים.

 

הלקוחה קיבלה את החלל כמעטפת שלד, כך שהתחלנו ממש מאפס. החלל מלבני עם צלע אלכסונית שיצרה אתגר בחלוקת המרחב עבור כל הפונקציות הנדרשות. היה חשוב לי ליצור חלוקה עם קווים ישרים על מנת ליצור חלל רגוע ומזמין. הלקוחה ביקשה לייצר עבורה חדר גדול ומרווח , חדר טיפולים קטן, מטבחון  המשלב גם כמקום אחסון, דלפק הקבלה, פינת ישיבה ל- 4 אנשים ופינת קפה. בנוסף ביקשה שיהיה מקום בו היא תוכל להציג את מוצריה למכירה ללקוחות.

דגש רב הושם על עיצוב המשרד המשדר אווירה נעימה נוחה ואלגנטית. כבר מהכניסה לקליניקה  מתחיל השינוי אצל המטופלים. מעבר לאיכות הטיפול, לעיצוב יש השפעה גדולה על הצלחת הטיפול, שכן היא משליכה על יכולתו של המטופל להתמסר לתהליך. עיצוב נכון שמשדר שלווה, רוגע, אסתטיקה וחמימות למטופל מרגע הגעתו אל הקליניקה. שימוש נכון באלמנט הצבע, תאורה ואביזרים משלימים יוצרים אווירה נעימה ונותנים תחושת ביטחון למטופלים.

האמירה העיצובית של הקליניקה:

בחרנו בקונספט עיצובי מינימליסטי עם צבעים בהירים הקרובים לצבעים הקיימים בטבע, מקום שישדר אלגנטיות ויוקרה, חמימות ופרקטיות. צבעוניות מונוכרומטית המורכבת ממגוון של חומרים ופרטים. בגלל בחירת הצבעוניות הבהירה, בחרנו  לעטוף את כל קירות הקליניקה בטפט בטקסטורה בד במרקם עדין ואחיד. מבלי לפחד שיצבור לכלוך או טביעות אצבעות, פרקטי וקל לניקוי.

הרצפה וקיר מאחורי דלפק הקבלה – חופו באריחי גרניט פורצלן גדולים דמוי אבן.  את הקיר מאחורי הדלפק ממשיך הריצוף ע"ג הקיר ליצירת המשכיות והדגשת אזור הקבלה. – עליו הדבקנו את הלוגו של הקליניקה באותיות בולטות.

תאורה – יש חשיבות גדולה בתכנון תאורה ומיקומם בחלל, התכנון נחלק לתאורת עבודה ולתאורת אווירה ותאורה דקורטיבית, כמו גופי התאורה מעל דלפק הכניסה, שאני קוראת להם ״המדוזות״ 🙂

כל עבודות הנגרות תוכננו בקפידה עם ירידה לפרטים מיוחדים,  בגימור צבע ובשילוב פורניר אגוז אמריקאי

דלפק קבלה הוא האלמנט העיצובי הראשון שמקבל את פני הלקוחות. דלפק מרשים ומיוחד שעוצב במיוחד עבור הלקוחה, בדלפק משולב ליסטים בתכנון אישי בגימור צבע. יצרנו צוקל גבוה בגימור זהב מוברש כמו כן המשטח העליון של הדלפק.

פינת המתנה עיצובם של ספסלי הישיבה מתכתב עם החומרים ופלטת הצבעים שנבחרה עבור הארונות ודלפק העבודה. בשילוב ריפודי טקסטיל בגווני לבן וכתום, בחללים השונים תכננה המעצבת צמחיה ירוקה, אשר מספקת נגיעה של רעננות, טבע ותחושה בריאה ונקייה.